Zamieszczone przez daneczek76
Filtr kabinowy - "zwykły" vs "z aktywnym węgl
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez mariusz8Jaka jest realna korzyść z zastosowania filtra kabinowego z aktywnym węglem.O rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez loruZamieszczone przez mariusz8Jaka jest realna korzyść z zastosowania filtra kabinowego z aktywnym węglem.
Ładnie to ująłeś loru:twisted: mała czarna :twisted:
Komentarz
-
-
Głównym zadaniem węgla aktywnego na filtrze kabinowym jest absorbcja wszelkich drobin organicznych (pyłki kwiatowe , zarodniki grzybów itd) , które osiadając i rozwijając się na wilgotnym zwykle parowniku są powodem dziwnych zapachów z klimy .Antyfotoradar Valentine1
Harry II Classic+Sirio ML145
Komentarz
-
-
loru, faktycznie ująłeś to bardzo ładnie. Jestem tylko zaskoczony, że w Twoim przypadku działało to aż 3 miechy. Ja tam po miesiącu już sie zastanawiałem nad sensownością tegoż wydatkuIf we could convert bullshit into energy, we would be millionaires.
_______________________________________
a teraz doszła służbówka O III combi 2,0 150 KM
Komentarz
-
-
Sorry, troszkę pomędrkuję:
Zamieszczone przez vazGłównym zadaniem węgla aktywnego na filtrze kabinowym jest absorbcja
Zamieszczone przez vazktóre osiadając i rozwijając się na wilgotnym zwykle parowniku są powodem dziwnych zapachów z klimy .
Głównym zadaniem filtra z węglem aktywnym jest bardziej efektywne wyłapywanie drobnych zanieczyszczeń z powietrza. Jak dobrze pamiętam 1 g węgla aktywnego ma powierzchnię ok. 100 m2 (przez to, że jest porowaty). I tak to ma działać.It doesn't matter what we're losing
It only matters what we're going to find!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez loruod 500 do 2500 m2/g
[ Dodano: Wto 09 Lis, 10 10:18 ]
Zamieszczone przez Lucky24Ja też zamierzam wymienic filtr kabinowy i nie wiem czy jest sens kupować z aktywnym węglem?It doesn't matter what we're losing
It only matters what we're going to find!
Komentarz
-
-
Poprawka adsorpcja- różnica jest zasadnicza- adsorpcja- to na powierzchni, absorpcja wewnątrz.
słusznie ale wiadomo o co chodzi :idea:
które osiadając i rozwijając się na wilgotnym zwykle parowniku są powodem dziwnych zapachów z klimy
Miałoby to rację bytu, gdyby węgiel aktywny nie chłonął także wody. Tam też zarodniki pleśni i pyłki mają szansę się rozwijać.
węgiel aktywny nie jest higroskopijny :idea: a co za tym idzie filtr węglowy ani w czasie przechowywania ani w czasie użycia sam z siebie nie stanie się wilgotny .
Głównym zadaniem filtra z węglem aktywnym jest bardziej efektywne wyłapywanie drobnych zanieczyszczeń z powietrza. Jak dobrze pamiętam 1 g węgla aktywnego ma powierzchnię ok. 100 m2 (przez to, że jest porowaty). I tak to ma działać.[/quote]
to napisałem wcześniej ; zanieczyszczenia mają zatrzymywać się na filtrze a nie na wilgotnym parowniku . Dlatego większość producentów zaleca stosowanie filtrów węglowych do samochodów z klimatyzacją :idea:Antyfotoradar Valentine1
Harry II Classic+Sirio ML145
Komentarz
-
-
Ja na wakacje zakładałem filtr węglowy tylko dlatego że cena była o 8 zł większa i chciałem sam przekonać się jaka jest różnica . Po za ceną różnicy nie zauważyłem , wszystkie aromaty z zewnątrz tak czy tak były w środku natomiast jedno co u mnie wystąpiło to jak temperatura zewnętrzna obecnie spadła zaczęły mi strasznie parować szyby . Wymieniłem teraz już na zwykły filtr 8 zł w kieszeni szyby nie parują
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez vazwęgiel aktywny nie jest higroskopijny :idea: a co za tym idzie filtr węglowy ani w czasie przechowywania ani w czasie użycia sam z siebie nie stanie się wilgotny .
Kiedyś próbowałem, poza ceną nie widać różnicy.
Komentarz
-
-
polecam filtr KABINOWY ,CORTECO bylem pod wrazeniem jadac tu itam po edynburgu latem wszedzie bylo widac dymek z bbq(grilla) a w skodzie ani jednego niepzryjamnego zapachu , poza tym , czylem sie jak w mercedesie w 124) taki fajny zapach tego filtra ponizej link jak samemu wymienc filtr w octavi mk1 pozo :wink:
prawidłowa odległość ,mniejsza od większej
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzysnChłonie wilgoć tak samo jak zwykły filtr.
U mnie z węglowego później zaczyna śmierdzieć szmatą. A i mam wrażenie, że jednak wyłapuje coś ze spalin fordów, bo mniej mnie oczy szczypią jak za TDCI jadę :szeroki_usmiechZobacz stronę mojego dziecka - podziel się 1% - http://piotrzwolinski.pl/
O II Tour Combi 1.6
Mitsu Carisma 4G93 GDI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PiratkaZamieszczone przez loruZamieszczone przez mariusz8Jaka jest realna korzyść z zastosowania filtra kabinowego z aktywnym węglem.
Ładnie to ująłeś lorujakby co posiadam kabel vag
Komentarz
-
-
pablokinah, Filtrony są ponoć kiepskiej jakości-Tak słyszałem. Ja co 15kkm Knecht z węglem i jest gitara,choć po wymianie jest duża różnica, ale to przecież standard-filtr to nie perpetum mobile ;-) i musi te zapach "złapać". No i co 15kkm warto przeczyścić układ wentylacyjny-preparatów jest mnóstwo.
Komentarz
-
-
O neutralizacji toksyn nikt nie wspomina. To najistotniejsza zaleta 8)Sprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył
Jeżdżę w blasku
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092
Komentarz
-
Komentarz